Друк

Автор: Museum. Опубліковано в Здвиг-2020

РУС     ENG

VІІ МІЖНАРОДНИЙ ФОТОКОНКУРС

«ГОНЧАРНІ ВІЗІЇ КРАЇНИ»

І. Загальні положення

1.1.Організатори Фотоконкурсу: Міністерство культури України, Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному, Національна академія наук України, Інститут керамології – відділення Інституту народознавства НАН України, ГО «Конгрес українських керамологів», Національна спілка фотохудожників України, Міжнародний фотографічний рух «Образ без кордонів» (ISF – Image Sans Frontière), Національна спілка художників України, Президентський фонд Леоніда Кучми «Україна», Український фонд культури.

1.2.Фотоконкурс проводиться під патронатом Національної спілки фотохудожників України та Міжнародного фотографічного руху «Образ без кордонів» (ISF – Image Sans Frontière).

1.3.Метою Фотоконкурсу є виявлення й показ краси гончарства через художню фотографію на гончарну тематику, визначення кращих фоторобіт, популяризація творчості фотохудожників та їхніх творів, заохочення професійного й творчого зростання учасників фотоконкурсу.

1.4.Місце проведення Фотоконкурсу:

Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному

(вул.Партизанська, 102, Опішне, Полтавщина, 38164, Україна;

тел. +38 (05353) 42416, 42415, 42417; факс +38 (05353) 42416;

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; www.opishne-museum.gov.ua).

1.5. Час проведення Фотоконкурсу: 13 січня - 30 жовтня 2020 року.

Прийом робіт до 15.05.2020.

Робота журі 29.05.2020.

Церемонія урочистого оголошення результатів і нагородження переможців: 03 липня 2020 року, о 1500 год.

Експонування фотовиставки: 03 липня – 30 жовтня 2020 року.

1.6.Номінації Фотоконкурсу:

I.«РетроВІЗІЇ» (фото давноминулих років [до кінця XX століття], які відображають буття гончарного ремесла);

II.«КерамоРеклама» (популяризація й реклама гончарних творів і гончарства загалом);

III.«Дивосвіт кераміки» (фото, які відображають розмаїття й красу кераміки);

IV.«Постаті» (фотопортрети відомих людей, пов’язаних із гончарством, керамологією).

V.«АрхеоВІЗІЇ» (археологічна кераміка в художній фотографії). До конкурсу допускаються роботи, що не порушують авторське право на розкопки. Матеріали археологічних досліджень та фото матеріалів, здобутих незаконним шляхом, до участі у фотоконкурсі не допускаються.

VІ.«КерамоЕРОТИКА» (передача інтивних емоцій через художнє фото кераміки).

 

ІІ. Умови участі

2.1.Участь у Фотоконкурсі безкоштовна.

2.2.До участі у Фотоконкурсі запрошуються професійні фотографи, аматори, репортери, а також усі бажаючі, незалежно від громадянства, країни мешкання, віку, статі, національності, фахової освіти тощо.

2.3.Учаснику необхідно подати Дирекції Національного музею-заповідника українського гончарства в Опішному (далі в тексті – Дирекція) для виготовлення фотографій електронні версії фотографій або друковані фотороботи (якщо учасник відмовляється надавати електронну версію) та зареєструватися до 15.05.2020

(на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

2.4.Фотографи можуть подати на Фотоконкурс не більше 4 фотографій у кожній номінації, у тому числі серію фотографій, об’єднаних однією темою, сюжетом, ідеєю (не більше 4 фото в серії). З лицьового боку на фото не повинно бути ніяких підписів і знаків, що ідентифікують особу автора. Конкурсні роботи й авторські права на них повинні належати особам, що їх надають. Організатори не несуть відповідальності за порушення авторських прав Учасниками.

2.5.Надіслані на Фотоконкурс роботи не рецензуються й не повертаються. Вони передаються на постійне зберігання в Національний архів українського гончарства. Організатори Фотоконкурсу залишають за собою право використовувати фототвори з некомерційною метою для популяризації Фотоконкурсу у своїй друкованій продукції, на сайтах організаторів, у фотовиставках та інших акціях зі збереженням авторських прав і без виплати авторського гонорару.

2.6.Подання заявки на участь у Фотоконкурсі й надсилання фотографій розцінюється як згода автора на оприлюднення персональних відомостей про себе, зазначених у заявці, а також використання його фото Організаторами Фотоконкурсу в засобах масової інформації з метою популяризації Фотоконкурсу й творчості Фотохудожника. Фотороботи не повинні суперечити умовам Конкурсу, діючому законодавству України й порушувати норми моралі.

 

ІІІ. Вимоги до конкурсних робіт

3.1.Конкурсні роботи мають відповідати темі Фотоконкурсу та заявленим номінаціям. У випадку невідповідності темі, надіслані фотороботи не допускаються до участі.

3.2.Автору необхідно зазначити,  до якої номінації Фотоконкурсу подається робота.

3.3.До участі у Фотоконкурсі приймаються файли у форматі jpg (tif) без стискання, 300 dpi, або друковані фотороботи мінімального розміру по короткій стороні – 30 см, максимального розміру по довгій – 45 см, з обов’язковим зазначенням «верх фото». До фоторобіт також додається інформація про те, що зображено на фотознімку (назва), дата й місце зйомки, прізвище, ім’я, по батькові та домашня адреса автора фото. Електронні файли підписувати за схемою: Країна; Автор; Назва; Місце зйомки. Також можна додати текстовий файл з описом поданих робіт. Фото має бути відзнято впродовж 2015 – першої половини 2020 року (окрім номінації «РетроВІЗІЇ»).

3.4.Зображення можуть бути досліджені на відповідність правилам Фотоконкурсу. За відмову співпрацювати з організаторами, або надати оригінал файлу, знятого камерою, або достатню кількість документів, учасник буде дискваліфікований. Щоб полегшити розслідування, рекомендується залишити дані EXIF у наданих файлах неушкодженими.

 

ІV. Визначення переможців Фотоконкурсу.

Нагороди

4.1.Переможців Фотоконкурсу визначає спеціальне Журі. Роботи для оцінювання представляються без зазначення авторів і країни їх мешкання. Рішення Журі є остаточним і не підлягає перегляду.

4.2.Склад Журі:

Роман Гінзбург, фотохудожник, член Національної спілки фотохудожників України (Київ, Україна);

Юрій Зілінський, фотохудожник, член Національної спілки фотохудожників України, PPSA, EFIAP, Hon.FtGM, голова народного фотоклубу «Софіт» (Лубни, Україна);

Вадим Козловський, фотохудожник, член Національної спілки фотохудожників України, член Художньої ради Національної спілки фотохудожників України (Вінниця, Україна);

Ростислав Кондрат, фотохудожник, член Правління Національної спілки фотохудожників України, представник Міжнародного руху «Образ без кордонів» (ISF) в Україні, художник (AFIAP) Міжнародної федерації фотомистецтва (FIAP), почесний член Фотофедерації Шрі-Ланки (Hon. FNPAS), керівник народного фотоклубу «Колумб» (Тисмениця, Україна);

Любов Котляр, фотохудожник, член Національної спілки фотохудожників України, голова Київської організації Національної спілки фотохудожників України (Київ, Україна);

Сергій Назаркін, фотохудожник, член Національної спілки фотохудожників України (Полтава, Україна);

Тетяна Павлик, аквареліст, фотохудожник, член Національної спілки художників України, Національної спілки фотохудожників України, член народного фотоклубу «Колумб», заслужений художник України (Івано-Франківськ, Україна);

Едуард Странадко, фотохудожник, голова Правління Національної спілки фотохудожників України, заслужений працівник культури України (Київ, Україна);

Олександр Харват, фотограф, член Правління Національної спілки фотохудожників України, член Національної спілки журналістів України і Національної спілки краєзнавців України, заслужений художник Міжнародної федерації фотомистецтва при ЮНЕСКО (EFIAP) (Рівне, Україна);

Юрій Черневий, фотохудожник, громадський діяч, член Національної спілки фотохудожників, заслужений художник Міжнародної федерації фотомистецтва при ЮНЕСКО (EFIAP), володар звання «Proficiency PSA» Фотографічного товариства Америки (PPSA), голова Долинського народного фотоклубу «Промінь», депутат Івано-Франківської обласної ради, доктор біологічних наук, академік Лісівничої академії наук України, директор Прикарпатського лісогосподарського коледжу (Болехів, Івано-Франківська обл., Україна).

4.3.Після завершення роботи Журі, Організатори Фотоконкурсу супроводжують роботи відповідними анотаціями й розгортають експозицію підсумкової виставки. До участі в підсумковій виставці допускаються фототвори, які відповідають вимогам пунктів 3.1- 3.4, а також схвалені до експонування членами Журі.

4.4.Підсумки Фотоконкурсу подаються на веб-сайтах Національного музею-заповідника українського гончарства в Опішному (www.opishne-museum.gov.ua), Інституту керамології – відділення Інституту народознавства НАН України (www.ceramology-inst.gov.ua) та Національної спілки фотохудожників України (www.photospilka.com) після 03.07.2020 року.

4.5.нагороди:

Гран-прі «Гончарні ВІЗІЇ країни»*

Диплом «РетроВІЗІЇ»*

Диплом «КерамоРекЛАМА»*

Диплом «Дивосвіт кераміки»*

Диплом «Постаті»*

Диплом «АрхеоВІЗІЇ»*

Диплом «КерамоЕРОТИКА»*

Спеціальні дипломи:

• за кращу сюжетну композицію*

• за гончарські фантазії*

• за романтизм*

• за кращий резонансний сюжет*

• за унікальне творче вирішення*

• за образність*

• за емоційність*

• за психологізм*

Нагороди й дипломи співорганізаторів, партнерів і спонсорів, у тому числі:

Медалі й дипломи Міжнародного фоторуху «Образ без кордонів» (ISF – Image Sans Frontière)

Медалі й дипломи Національної спілки фотохудожників України

*Власники гран-прі, номінаційних дипломів і спеціальних дипломів отримують грошові винагороди від співорганізаторів конкурсу (за умови особистої присутності на церемонії нагородження)

Зразок заявки

НА УЧАСТЬ У VІI МІЖНАРОДНОМУ ФОТОКОНКУРСІ

«ГОНЧАРНІ ВІЗІЇ КРАЇНИ»

 

Прізвище, ім’я, по батькові:

Дата народження (число, місяць, рік):

Місце народження:

Стать:

Національність:

Освіта:

- назва навчального закладу

- факультет

-  відділ

- рік закінчення навчання

- отриманий фах

Художня спеціальність:

Головні напрямки творчих зацікавлень:

Місця зберігання робіт (місто, музей, галерея, колекція):

Участь у виставках (місце, рік, винагороди):

Почесне звання, учене звання, науковий ступінь, творчі нагороди та відзнаки:

Місце роботи:

Службова адреса, телефон, факс, @:

Домашня адреса, телефон, факс, @:

Електронна пошта:

***

 Даю згоду на обробку моїх персональних даних, у тому числі фотопортретів  і фототворів, їх використання в друкованих і електронних виданнях, на веб­сайтах і у відеосюжетах Національного музею­заповідника українського гончарства в Опішному та Інституту керамології – відділення Інституту народознавства НАН України.

 

 

Конкурсні ФОТО:

I. «РетроВІЗІЇ» (фото давноминулих років [до кінця XX століття], які відображають буття гончарного ремесла).

1. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

2. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

3. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

4. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

II. «КерамоРеклама» (популяризація й реклама гончарних творів і гончарства загалом).

1. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

2. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

3. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

4. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

III. «Дивосвіт кераміки» (фото, які відображають розмаїття й красу кераміки).

1. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

2. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

3. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

4. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

IV. «Постаті» (фотопортрети відомих людей, пов’язаних із гончарством, керамологією).

1. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

2. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

3. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

4. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

V. «АрхеоВІЗІЇ» (археологічна кераміка в художній фотографії).

1. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

2. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

3. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

4. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

VІ. «КерамоЕРОТИКА» (передача інтивних емоцій через художнє фото кераміки).

1. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

2. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

3. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

4. Назва; місце зйомки; дата зйомки; короткий опис.

 

VІI МЕЖДУНАРОДНЫЙ ФОТОКОНКУРС

«ГОНЧАРНЫЕ ВИДЕНИЯ СТРАНЫ»

Ι. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ

1.1.Организаторы Фотоконкурса: Министерство культуры Украины, Национальный музей-заповедник украинского гончарства в Опошне, Национальная академия наук Украины, Институт керамологии – отделение Института народоведения НАН Украины, ОО «Конгресс украинских керамологов», Национальный союз фотохудожников Украины, Международное фотографическое движение «Образ без границ» (ISF – Image Sans Frontière), Национальный союз художников Украины, Президентский фонд Леонида Кучмы «Украина», Украинский фонд культуры.

1.2.Фотоконкурс проводится под патронатом Национального союза фотохудожников Украины и Международного фотографического движения «Образ без границ» (ISF – Image Sans Frontière).

1.3.Целью Фотоконкурса является выявление и представление красоты гончарства через художественную фотографию на гончарную тематику, определение лучших фоторабот, популяризация творчества фотохудожников и их произведений, поощрение профессионального и творческого роста участников Фотоконкурса.

1.4.Место проведения Фотоконкурса:

Национальный музей-заповедник украинского гончарства в Опошне

[ул. Партизанская, 102, Опошня, Полтавщина, 38164, Украина;

тел . +38 (05353) 42416, 42415, 42417, (067) 5574757, (050) 9046213; факс +38 (05353) 42416
е-mail: opishne-museum@ukr.net; www.opishne-museum.gov.ua].

1.5.Время проведения Фотоконкурса: 13 января − 03 июля 2020 года.

Прием работ: до 15.05.2020.

Работа Жюри: 29.05.2020.

Открытие Фотовыставки и церемония торжественного объявления результатов и награждения победителей: 03 июля 2020 года, 1500 – 1630 час.

Экспонирование Фотовыставки: 03 июля − 30 октября 2020 года.

1.6.Номинации Фотоконкурса:

I.«РетроВИДЕНИЯ»
(фото давнопрошедших лет [до конца XX века], отражающие бытие гончарного ремесла);

II.«КерамоРЕКЛАМА»
(популяризация и реклама гончарных произведений и гончарства в целом);

III.«Удивительный мир керамики»
(фото, отображающие разнообразие и красоту керамики);

IV.«Личности»
(фотопортреты известных личностей, связанных с гончарством, керамикой, керамологией);

V.«АрхеоВИДЕНИЯ»
(археологическая керамика в художественной фотографии). К конкурсу допускаются работы, не нарушающие авторское право на раскопки. Фото материалов археологических исследований, полученных незаконным путем, к участию в Фотоконкурсе не допускаются.

VІ.«КерамоЕРОТИКА» 
(передача интимных эмоций через художественное фото керамики).

 

ІІ. УСЛОВИЯ УЧАСТИЯ

2.1.Участие в Фотоконкурсе бесплатное.

2.2.К участию в Фотоконкурсе приглашаются профессиональные фотографы, любители, репортеры, а также все желающие, независимо от гражданства, страны проживания, возраста, пола, национальности, специального образования и т. д.

2.3.  Участнику необходимо подать Дирекции Национального музея-заповедника украинского гончарства в Опошне (далее в тексте – Дирекция) для изготовления фотографий электронные версии фотографий или печатные фотоработы (если участник отказывается предоставлять электронную версию) и зарегистрироваться до 15.05.2020

(на е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

2.4.Фотографы могут подать на Фотоконкурс не более 4 фотографий в каждой номинации, в том числе серии фотографий, объединенных одной темой, сюжетом, идеей (не более 4 фото в серии). С лицевой стороны фото не должно быть никаких подписей и знаков, идентифицирующих личность автора. Конкурсные работы и авторские права на них должны принадлежать лицам, которые их предоставляют. Организаторы не несут ответственности за нарушение авторских прав Участниками.

2.5.Присланные на Фотоконкурс работы не рецензируются и не возвращаются. Они передаются на постоянное хранение в Национальный архив украинского гончарства. Организаторы Фотоконкурса оставляют за собой право использовать фотоработы с некоммерческой целью для популяризации Фотоконкурса в своей печатной продукции, на сайтах организаторов, в фотовыставках и других акциях с сохранением авторских прав и без выплаты авторского гонорара.

2.6.Подача заявки на участие в Фотоконкурсе и отправка фотографий расценивается как согласие автора на публикацию персональных сведений о себе, указанных в заявке, а также использование его фото Организаторами Фотоконкурса в средствах массовой информации с целью популяризации Фотоконкурса и творчества фотохудожника. Фотоработы не должны противоречить условиям конкурса, действующему законодательству Украины и нормам морали.

ІІІ. ТРЕБОВАНИЯ К КОНКУРСНЫМ РАБОТАМ

3.1.Конкурсные работы должны соответствовать теме Фотоконкурса и заявленным номинациям. В случае несоответствия теме, присланные фотоработы не допускаются к участию.

3.2.Автору необходимо указать, к какой номинации Фотоконкурса относится работа.

3.3.К участию в Фотоконкурсе принимаются файлы в формате jpg (tif) без сжатия, 300 dpi, или печатные фотоработы минимального размера по короткой стороне − 30 см, максимальный размер по длинной − 45 см, с обязательным указанием «верх фото». К фотоработам также прилагается информация о том, что изображено на фотоснимке (название), дата и место съемки, фамилия, имя, отчество и домашний адрес автора фото. Электронные файлы подписывать по схеме: Страна; Автор; Название; Место и год съемки. Также можно добавить текстовый файл с описанием представленных работ. Фото должно быть снято в период 2015 − первой половины 2020 года (кроме номинации «РетроВИДЕНИЯ»).

3.4.Изображения могут быть исследованы на соответствие правилам фотоконкурса. За отказ сотрудничать с организаторами, или предоставить оригинал файла, снятого камерой, или достаточное количество документов, участник будет дисквалифицирован. Чтобы облегчить расследование, рекомендуется оставить данные EXIF ​​в предоставленных файлах невредимыми.

ІV. ОПРЕДЕЛЕНИЕ ПОБЕДИТЕЛЕЙ ФОТОКОНКУРСА.

НАГРАДЫ

4.1.Победителей Фотоконкурса определяет специальное Жюри. Работы для оценки предоставляются без указания авторов и страны их проживания. Решение Жюри является окончательным и не подлежит пересмотру.

4.2.Состав Жюри:

· Роман Гинзбург, фотохудожник, член Национального союза фотохудожников Украины (Киев, Украина);

· Юрий Зилинский, фотохудожник, член Национального союза фотохудожников Украины, PPSA, FIAP, Hon.FtGM, председатель народного фотоклуба «Софит» (Лубны, Украина);

· Вадим Козловский, фотохудожник, член Национального союза фотохудожников Украины, член Художественного совета Национального союза фотохудожников Украины (Винница, Украина);

· Ростислав Кондрат, фотохудожник, член правления Национального союза фотохудожников Украины, представитель Международного фотографического движения «Образ без границ» (ISF) в Украине, художник (AFIAP) Международной федерации фотоискусства (FIAP), почетный член Фотофедерации Шри-Ланки (Hon. FNPAS), руководитель народного фотоклуба «Колумб» (Тысменица, Украина);

· Любов Котляр, фотохудожник, член Национального союза фотохудожников Украины, председатель Киевской организации Национального союза фотохудожников Украины (Киев, Украина);

· Сергей Назаркин, фотохудожник, член Национального союза фотохудожников Украины (Полтава, Украина);

· Татьяна Павлик, акварелист, фотохудожник, член Национального союза художников Украины, Национального союза фотохудожников Украины, член народного фотоклуба «Колумб», заслуженный художник Украины (Ивано-Франковск, Украина);

· Эдуард Странадко, фотохудожник, председатель Правления Национального союза фотохудожников Украины, заслуженный работник культуры Украины (Киев, Украина);

· Александр Харват, фотохудожник, член Правления Национального союза фотохудожников Украины, член Национального союза журналистов Украины, член Национального союза краеведов Украины, заслуженный художник Международной федерации фотоискусства (FIAP) овно, Украина).

· Юрий Черневый, фотохудожник, общественный деятель, заслуженный художник Международной федерации фотоискусства при ЮНЕСКО (FIAP), обладатель звания «Proficiency PSA» фотографического общества Америки (PPSA), председатель Долинского народного фотоклуба «Луч», депутат Ивано-Франковского областного совета, доктор биологических наук, академик Лесоводческой академии наук Украины, директор Прикарпатского лесохозяйственного колледжа (Болехов, Ивано-Франковская обл., Украина).

4.3.После завершения работы Жюри, Организаторы Фотоконкурса сопровождают работы соответствующими аннотациями и открывают экспозицию итоговой выставки. К участию в итоговой выставке допускаются фотопроизведения, которые соответствуют требованиям пунктов 3.1-3.4, а также одобрены к экспонированию членами Жюри.

4.4.Итоги Фотоконкурса подаются на сайтах Национального музея-заповедника украинского гончарства в Опошне (www.opishne-museum.gov.ua), Института керамологии − отделения Института народоведения НАН Украины (www.ceramology-inst.gov.ua) и Национального союза фотохудожников Украины (www.photospilka.com) после 03.07.2020 года.

4.5.Награды:

Гран-при «Гончарные ВИДЕНИЯ страны»*

Диплом «РетроВИДЕНИЯ»*

Диплом «КерамоРЕКЛАМА»*

Диплом «Удивительный мир керамики»*

Диплом «Личности»*

Диплом «АрхеоВИДЕНИЯ»*

Диплом «КерамоЕРОТИКА»*

Специальные дипломы:

• за лучшую сюжетную композицию*

• за гончарные фантазии*

• за романтизм*

• за лучший резонансный сюжет*

• за уникальное творческое решение*

• за образность*

• за эмоциональность*

• за психологизм*

 

Награды и дипломы организаторов, партнеров и спонсоров, в том числе:

Медали и дипломы Международного фотодвижения «Образ без границ» (ISF – Image Sans Frontière)

Медали и дипломы Национального союза фотохудожников Украины

*Обладатели гран-при, номинационных дипломов и специальных дипломов получают денежные вознаграждения от организаторов конкурса (при условии личного присутствия на церемонии награждения)

 

ОБРАЗЕЦ ЗАЯВКИ

НА УЧАСТИЕ В VІІ МЕЖДУНАРОДНОМ ФОТОКОНКУРСЕ

«ГОНЧАРНЫЕ ВИДЕНИЯ СТРАНЫ»

Фамилия, имя, отчество:

Дата рождения (число, месяц, год):

Место рождения:

Пол:

Национальность:

Образование:

· название учебного заведения

· факультет

· отдел

· год окончания обучения

· полученная специальность

Художественная специальность:

Главные направления творческих интересов:

Места хранения работ (город, музей, галерея, коллекция):

Участие в выставках (город, год, награды):

Почетное звание, ученое звание, ученая степень, государственные награды и отличия:

Место работы:

Служебный адрес, телефон, факс, @:

Домашний адрес, телефон, факс, @:

Электронная почта:

***

Даю согласие на обработку моих персональных данных, в том числе фотопортретов и фотопроизведений, их использование в печатных и электронных изданиях, на веб-сайтах и видеосюжетах Национального музея- заповедника украинского гончарства в Опошне и Института керамологии – отделения Института народоведения НАН Украины.

 

Конкурсные фото:

I. «РетроВИДЕНИЯ» (фото давнопрошедших лет [до конца XX века], отражающие бытие гончарного ремесла);

1. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

2. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

3. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

4. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

 

II. «КерамоРЕКЛАМА» (популяризация и реклама гончарных произведений и гончарства в целом);

1. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

2. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

3. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

4. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

 

III. «Удивительный мир керамики» (фото, отображающие разнообразие и красоту керамики);

1. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

2. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

3. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

4. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

 

IV. «Личности» (фотопортреты известных личностей, связанных с гончарством, керамикой, керамологией);

1. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

2. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

3. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

4. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

 

V. «АрхеоВИДЕНИЯ» (археологическая керамика в художественной фотографии). К конкурсу допускаются работы, не нарушающие авторское право на раскопки. Фото материалов археологических исследований, полученных незаконным путем, к участию в Фотоконкурсе не допускаются.

1. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

2. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

3. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

4. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

 

VІ. «КерамоЕРОТИКА» (передача интимных эмоций через художественное фото керамики).

1. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

2. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

3. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

4. Название; место съемки; дата съемки; краткое описание.

 

THE 7TH  INTERNATIONAL PHOTOGRAPHIC COMPETITION
POTTERY VISIONS OF THE COUNTRY

 

І. COMMON REGULATIONS

 

1.1. The Organizers of the Photographic Competition are the Ministry of Culture 
Ministry of Culture of Youth and Sports of Ukraine, the National Museum of Ukrainian Pottery in Opishne, the National Academy of Sciences of Ukraine, the Ceramology Institute – the branch of the Ethnology Institute of the National Academy of Sciences of Ukraine, NGO “The Congress of the Ukrainian Ceramologists”, the National Union of Art Photographers of Ukraine, the International Photographic Movement ISF – Image sans Frontière (Image without Borders), the National Union of Artists of Ukraine, the Ukrainian Ceramic Society, the Presidential Leonid Kuchma Fund Ukraine, the Ukrainian Fund of Culture.

1.2. The Photographic Competition is hold under the general protection of the National Union of Art Photographers of Ukraine and the International Photographic Movement ISF – Image sans Frontière (Image without Borders).

1.3. The main purpose of the Photographic Competition is to reveal and show the beauty of pottery craft through the art photography on the subject of pottery, to determine the best photographic works, to popularize the creative work of art photographers and theirs works, to stimulate the professional and creative advancement of the participants of the Photographic Competition.

1.4. The National Museum of Ukrainian Pottery in Opishne (102 Partyzanska Street, Opishne, Poltava Region, 38164, Ukraine; phone: +38 (05353) 42416, 42415, 42417; fax: +38 (05353) 42416; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; www.opishne-museum.gov.ua)

1.5. January 13 – July 03, 2020 were indicated as the date of the Photographic Competition.

         The works will be received until May 15, 2020.

         The work of the Jury will take place May 29, 2020.

The ceremony of the grand announcement of the results and the award presentation of the winners: July 03, 2020, 3 pm.

The exposing of the Photo Exhibition will take place from July 03 to October 30, 2020.

1.6. The nominations of the Photographic Competition:

I. RetroVISIONS (photos of bygone years (to the late20th century), which reflect the past of the pottery craft);

II. CeramoADVERTISEMENT (popularization and advertising of earthenware and pottery craft in general);

III. WonderWORLD of Ceramics (photos reflecting the diversity and beauty of ceramics);

IV. PERSONages (photographic portraits of famous people, connected with pottery craft, ceramics).

V. ArchaeoVISIONS (archeological ceramics in artistic photography).

Only the works which do not break the copyright for the archaeological excavations can be admitted to the competition. Photos of archaeological research materials, which have been obtained illegally, are not allowed to participate in the photo contest.

VI. CeramoEROTICS (transmission of intimate emotions through artistic photo of ceramics).

 

ІІ. TERMS OF PARTICIPATION

2.1.  The participation in the Photographic Competition is free of charge.

2.2. Professional photographers, amateurs, reporters, and all persons interested regardless of their citizenship, home country, age, sex, nationality, professional education, etc. are invited to take part in the Photographic Competition.

2.3. Photographers willing to participate in the Photographic Competition, should submit digital versions of photos (printed works) and the application form according to the sample given in the addendum to the Management of the National Museum of the Ukrainian Pottery in Opishne (hereinafter referred to as the Management) for the preliminary selection and for the making of photos by 15.05.2020

(to e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).   

2.4.Photographers may submit no more than 4 photos (including series of photos united by one topic, plot, idea – no more than 4 photos in the series) in each nomination to the Photographic Competition. The photo should not have any signatures and marks that could identify its author. Competitive works and author’s rights on them should belong to the persons, who put them at disposal. The Organizers are not responsible for any infringements of copyright by the Participants.

2.5.The works sent for the Photographic Competition are not reviewed and are not returned. Photos that have not been chosen for the final exhibition are not returned back. They are transferred for the permanent storage in the National Archive of the Ukrainian Pottery. The Organizers of the Photographic Competition keep the privilege to use the photo creative works for the purpose of popularization of the Photo Competition in their printed matter, on the sites of the organizers, for using in photo exhibitions and other actions with the preservation author's rights and without payment of the royalties.

2.6. The submitting of an application for the participation in the Photographic Competition and the sending of photos are regarded as the author’s consent to the disclosure of the personal data stated in the application, and the usage of his or her photo by the Organizers of the Photographic Competition in the mass-media for the popularization the Photographic Competition and the creative work of the Photo Artist. The photo works should not conflict with the rules of the Competition, the working legislation of Ukraine, and the code of morals.

 

ІІІ. THE REQUIREMENTS FOR THE COMPETITIVE WORKS

3.1.The competitive works should correspond with the topic of the Photographic Competition and declared nominations. In case of mismatch photos are not allowed to participate.

3.2.   The author must mention, to what nomination of the Photographic Competition the work is given.

3.3.  The Management accepts digital files in the uncompressed JPG (TIF) format, 300 dpi of the same size as the printed photo, or the printed photos of the minimal size of the short side of 30 cm, with the maximal size of the long side of 45 cm, with the compulsory marking Top of the Picture. The information about the depicted image (name), date and place of shooting, surname, name, patronymic, and home address of the author of the photo (stated on the reverse side of the photo) is added for the printed photo works as well. Digital files should be subscribed according the pattern: Country_Author_Title_Place of shooting. A text file with the description of given works could be given as well. The photo work should be shot in 2015 – the first half of 2020 (except for the nomination RetroVISIONS).

3.4. The images could be examined for the purpose of checking their conformity with the rules of the Photographic Competition. The participant will be disqualified for refusing to cooperate with the organizers or to provide original files, photographed with the camera, or all the documentation. It is recommended to leave EXIF data in provided files intact in order to facilitate the investigations.

 

 

 

ІV. THE DETERMINATION OF WINNERS OF THE PHOTOGRAPHIC COMPETITION. AWARDS

 

4.1. All the contest works, chosen for the final Photographic Exhibition by the Expert Council are appraised by the Jury. Works will be exposed without mention of the authors and their land of abode at this time. The decision of the Jury is final and cannot be a subject of appeal.

4.2.   The Jury includes:

 

Roman Ginsburg, an art photographer, a member of the National Union of Art Photographers of  Ukraine (Kyiv, Ukraine);

 Yuriy Zilinsky, an art photographer, a member of the National Union of Art Photographers of  Ukraine, PPSA, EFIAP, Hon.FtGM, the chairman of the public Photographic Club Sofit (Lubny, Ukraine);

Vadym Kozlovsky, an art photographer, a member of the National Union of Art Photographers of  Ukraine, a member of the Artistic Council of the National Union of Art Photographers of  Ukraine (Vinnytsya, Ukraine);

Rostyslav Kondrat, an art photographer, a member of the board of the National Union of Art Photographers of  Ukraine, a representative of the International Photographic Movement Image sans Frontière (ISF) in Ukraine, an artist (AFIAP) of the International Federation of Photo Art (FIAP), a honorary member of the Photo Fédération of Sri Lanka (Hon. FNPAS), head of the public photo club Columbus (Tysmenytsya, Ukraine);

Lyubov Kotlyar, an art photographer, a member of the National Union of Art Photographers of  Ukraine, Chairman of the Kyiv Organization of the National Union of Art Photographers of Ukraine (Kyiv, Ukraine);

Serhiy Nazarkin, an art photographer, a member of the National Union of Art Photographers of  Ukraine (Poltava, Ukraine);

Tetyana Pavlyk, a watercolour artist, a photographer, a member of the National Union of Artists of Ukraine, National Union of Art Photographers of  Ukraine of Ukraine and the public photo club Columbus, the Honoured Artist of Ukraine (Ivano-Frankivsk, Ukraine);

Eduard Stranadko, an art photographer, the chairman of the board of the National Union of Art Photographers of Ukraine, the Honoured Culture Worker of Ukraine (Kyiv, Ukraine);

Oleksandr Kharvat, a photographer, a member of the Board of the National Union of Art Photographers of  Ukraine of Ukraine, a member of  the National Union of Journalists of Ukraine and the National Union of Local History of Ukraine, the Honoured Artist of the International Federation of  Photo Art (EFIAP) (Rivne, Ukraine);

Yuriy Chernevyi, an art photographer, social activist, a member of the National Union of Art Photographers of  Ukraine, Honored Artist of the International Federation of Photo Art at UNESCO (EFIAP), holder of the title Proficiency PSA of the Photographic Society of America (PSA), Chairman of the Dolyna People’s Photographic Club Promin, the Ivano-Frankivsk Regional Council’ Deputy, Doctor of Biology, Academician of Forestry Academy of Sciences of Ukraine, the principal of Ukraine Carpathian Forestry College (Bolekhiv, Ivano-Frankivsk Region, Ukraine).

4.3. The Organizers of the Photographic Competition accompany the works with relevant descriptive notes after the completion of the Jury work. The works compliant to requirements from paragraphs 3.1–3.4 and approved for exposition by the members of the Jury can be allowed to take part in the final exposition;

4.4. The results of the Photographic Competition will be given on the websites of the National Museum of Ukrainian Pottery in Opishne (www.opishne-museum.gov.ua), the Ceramology Institute – the branch of the Ethnology Institute of the National Academy of Sciences of Ukraine (www.ceramology-inst.gov.ua) and the National Union of Art Photographers of Ukraine (www.photospilka.com) after July 03, 2020.

4.5. Awards:

 

Grand Prix Pottery VISIONS of the Country*

RetroVISIONS award*

CeramoADVERTISEMENT award*

WonderWorld of Ceramics award*

PERSONages award*

ArchaeoVISIONS award*

CeramoEROTICS award*

 

Special awards:

• For the best plot composition*

• For the pottery fantasies*

• For the romanticism*

• For the best high-profile plot*

• For the unique creative solution*

• For the picturesqueness*

• For the emotionality*

• For the psychologism*

Prizes and awards of the co-organizers, partners, and sponsors, including:

Medals and awards of the International Photographic Movement ISF – Image sans Frontière (Image without Borders)

Medals and awards of the National Union of Art Photographers of Ukraine

* Grand Prix, Nomination and Special Diploma holders receive cash rewards from the co-organizers of the competition (only when they are personally present at the awards ceremony)

 

AN EXAMPLE OF A APPLICATION FOR THE PARTICIPATION
IN THE 7TH  INTERNATIONAL PHOTOGRAPHIC COMPETITION
Pottery VISIONS of the Country

Surname or Family Name, First Name, Patronymic Name:

Date of Birth (Day, Month, Year):

Birth-Place:

Gender:

Nationality:

Education:

· name of the educational institution

· faculty

· department

· graduation year

· profession

Art Specialization:

The Main Directions of Art Interests:

Locations of Works (city, museum, gallery, collection):

Participation of exhibitions (location, year, awards):

Honoured rank, scientific rank, scientific degree, state rewards:

Place of Employment:

Full Work Address, Telephone Number & Fax Number, @:

Home Address, Telephone Number & Fax Number, @:

***

I grant my permission to the processing of my personal data, including photo portraits and the works, their usage in the printed output and digital publications, on the websites and in the videos of the National Museum of Ukrainian Pottery in Opishne and the Ceramology Institute – the branch of the Ethnology Institute of the National Academy of Sciences of Ukraine.

 

Contest PHOTOS:

I. RetroVISIONS (photos of bygone years (to the late20th century), which reflect the past of the pottery craft).

1. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

2. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

3. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

4. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

II. CeramoADVERTISEMENT (popularization and advertising of earthenware and pottery craft in general);

1.  Name; location of shooting; shooting date; brief description.

2.  Name; location of shooting; shooting date; brief description.

3. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

4. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

III. WonderWORLD of Ceramics (photos reflecting the diversity and beauty of ceramics);

1.  Name; location of shooting; shooting date; brief description.

2. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

3. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

4. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

IV. PERSONages (photographic portraits of famous people, connected with pottery craft, ceramics).

1. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

2. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

3. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

4. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

V. ArchaeoVISIONS (archeological ceramics in artistic photography).

Only the works which do not break the copyright for the archaeological excavations can be admitted to the competition. Photos of archaeological research materials, which have been obtained illegally, are not allowed to participate in the photo contest.

1. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

2. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

3. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

4. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

VI. CeramoEROTICS (transmission of intimate emotions through artistic photo of ceramics).

1. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

2. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

3. Name; location of shooting; shooting date; brief description.

4. Name; location of shooting; shooting date; brief description.