Друк

вкл. 05 вересня 2014.

http://h.ua/story/56763/#ixzz3CPctfa2b  2 сентября 2007

 

   Зовсім недавно у Сорочинцях відбувся славетний ярмарок, однією з найцікавіших для преси рис якої стали подробиці покупок   Президента Ющенка. До чого я згадую зараз ім’я президента, в кінці статті.

    Тут згадалася наша поїздка до села, що знаходиться недалечко від Сорочинців – до Опішні .

   Трохи більше ніж місяць тому ми з товаришем вирішили провести кілька днів нашої відпустки не, приміром, на морі, а у Полтавській області. На жаль, у цьому прекрасному краї ми пробули лише півдня, але встигли побачити, що Опішня (самі жителі містечка називають його Опішне) справді була і залишається столицею українського гончарства.

    Музей гончарства справив дуже приємне враження. Подвір’я музею – це колекція скульптур, виготовлених із глини: фігури, що повністю складається із горщиків різної величини, надзвичайні леви, риби, птахи, чоловічки, найрізноманітніші сюжети – біблійні та літературні, архетипні та надсучасні. Це – музей-майстерня, живий музей.

Скульптури виготовляють кілька останніх років на щорічних гончарських симпозіумах, куди приїжджають майстри з різних областей країни.

Наступним сюрпризом Опішного стало те, що ми згодом натрапили на будівлю колишнього керамічного заводу, у якій працювали багато видатних гончарів. Серед них – багато лауреатів Шевченківської премії.

    На фасаді споруди над двома десятками меморіальних табличок на честь видатних майстрів, що тут працювали, висить транспарант трирічної давності. Це – передвиборче гасло Віктора Ющенка: „Вірю. Знаю. Можемо. Не словом, а ділом!” 

Чому воно там з’явилося?

    Про це нам розповідають таблички синього кольору. Виявляється, сюди приїздили Кучма, Ющенко, обіцяючи посприяти розвитку гончарства, відреставрувати старий цех керамзаводу, який, без сумніву, має велику культурну цінність для країни. Насправді саме у цій відновленій будівлі мав би розміститися музей.

Аж от недавно на ярмарку Віктор Ющенко підтримав опішненських майстрів, придбавши, як ми почули з різних джерел, кілька їхніх виробів.

Ось так я зрозуміла, як насправді впроваджується гасло „Не словом, а ділом!”

Але досить іронічно виглядає напис крейдою унизу, під транспарантом: „Обережно!”

 

  

 

{jcomments on}
Читать полностью: http://h.ua/story/56763/#ixzz3CPctfa2b