Інтерв’ю директора Лебединського міського художнього музею ім. Б.К. Руднєва
ЗАСЛУЖЕНЕ ВИЗНАННЯ
ТЕРМІН ПОДАЧІ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНОМУ БІЄНАЛЕ ХУДОЖНЬОЇ КЕРАМІКИ ПРОДОВЖЕНО
НА ЧИСЛЕННІ ПРОХАННЯ МИСТЦІВ,
ТЕРМІН ПОДАЧІ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ
У МІЖНАРОДНОМУ БІЄНАЛЕ ХУДОЖНЬОЇ КЕРАМІКИ
ІМЕНІ ВАСИЛЯ КРИЧЕВСЬКОГО
ПРОДОВЖЕНО ДО 10 КВІТНЯ 2019 РОКУ!
Продовжимо тему розвитку туризму в сучасній Опішні
Весняні канікули 2019 в Опішному
Кераміка Уляни Ярошевич в Опішному
ТВОРЧИЙ БАТЛ: ГЛИНА ЧИ ВИ???
Опішне!
Опішне! Добрий ранок дорога,
Моя маленька, рідна батьківщино!
В твоїх обіймах народилась я,
Зростала тут щасливая дитина.
І подолавши всі далекії шляхи,
Не заблукала я на тій дорозі,
А ти, як мати, дочекалася мене,
Як мати, ти стояла на порозі.
Нема ніде такої пісні солов’я,
Що на світанні в вись летить до сходу сонця,
Нема ніде такого лагідного дня,
Що променем вже стукає в віконце,
Нема ніде дзвінкішого струмка
І очерету, що хитається на вітрі,
І шелестом берези сповіща
Про чистеє, прозореє повітря.
Благослови, мій Боже, рідний край
І пісню жайворонка в полі!
Благословенна будь, ти матінко-земля,
На довгу і щасливу долю!
Олена Носач,
співробітник Національного музею-заповідника
українського гончарства в Опішному
ЧАС СПРАВЖНЬОГО ВІДПОЧИНКУ ТА ВЕСНЯНИХ ПРИГОД НАСТАВ!!!
Не припустимо, щоб довгоочікувана шкільна відпустка перетворилася на звичайну буденність(((
Національний музей-заповідник українського гончарства пропонує весело, а головне, з користю провести своє дозвілля!
Декілька думок про сучасну Опішню та розвиток туризму
Неабияку роль в культурному житті Опішні займає Національний музей-заповідник українського гончарства. Це і сучасні експозиційні зали. І новітній підхід в демонструванні музейних експонатів. І скупрульозний майже педантичний підхід у підборі персоналу. І величезна Книгозбірня. І сучасне видавництво. Грунтовно налагоджена пошукова справа. Динамічність розвитку – пошук і реалізація нових ідей. Залучення як вітчизняних так і зарубіжних науковців до вивчення основ гончарства, керамотворення. Реалізація поступального розвитку та вдосконалення музейної справи, упорядкування музейної території. Систематичне проведення безлічі керамічних симозіумів, конференцій, наукових читань. Вирощення цілої плеяди місцевих науковців, які грунтовно досліджують різні аспекти гончаротворення та розвитку промислу на споконвічній території.